Onderweg naar The Great Ocean Road zo 17-2-2019

17 februari 2019 - Barwon Heads, Australië

Vandaag was het wederom zonnig en 28c.

Vanochtend lekker rustig aangedaan. Na de vrijgezellen party van Annelies was dat wel even nodig.....

Vanmiddag een broodje met ei en spek van Pete. Daarna kwamen Kath en Grant , dit is een dochter en echtgenoot van tante Nel waar ik eerder over sprak. Zij hebben aangeboden om met ons een paar dagen op te trekken om de mooiste plekjes rond The Great Ocean Road  te laten zien. Dus zijn we in de middag vertrokken met K & G die zelf hun eigen bigg vouwwagen hebben. Na 1,5 uur rijden maakten  we de overstap met een ferry van Sorrento naar Queenscliff. Dit is ongeveer 100 km ten zuiden van Melbourne. De vaart duurde ongeveer 40 min. Op de ferry zagen we dolfijnen en zeehonden zwemmen langs de boot, echt gaaf om te zien!!

Nu zitten we op een camping met Kath en Grant. Dit is voor 1 nachtje waarna we we verder rijden.

Morgen gaan we verder om te starten met The Great oceaan road. Heel benieuwd wat we allemaal gaan zien en meemaken.