Afscheid & terug naar huis za/zo 2/3 mrt

3 maart 2019 - Kortenhoef, Nederland

Vanochtend was het weer erg heet, 37c.

Ja dan is het zover en moeten we vertrekken...... (snik). Aan een schitterende vakantie waarin we, zoals jullie hebben kunnen lezen enorm veel gezien en gedaan is een eind gekomen.

Dus vanochtend moesten we alles weer inpakken. Dat bleek toch wel een hele klus de tassen die we heen gevuld hadden bleken voor de terugreis wel iets te klein. Gelukkig konden Annie & Theo (vader Annelies) die later deze week vertrekken onze Tim-tam (de lekkerste AUS chocola) meenemen.

Na de inpak-sessie was het afscheid nemen van Annelies, Pete, Taylah en Lottie, dat is en blijft lastig na zo’n leuke tijd. Gelukkig gaan we ze snel weer zien!!! En ook zullen een paar andere Aussies ons koude kikkerlandje bezoeken (het bleek daar 5c te zijn....brrrrrr). Dus dat is een leuk vooruitzicht, en dan bedoel ik dus niet het weer!!!

Daarna vertrokken we om 12 uur naar het AirPort van Melbourne om ons huisje op vier wielen van afgelopen weken terug te brengen. Daarna met de taxi naar de vertrekhal waar alles zonder problemen verliep. De lange terugreis kon beginnen......

Vertrek Melbourne zaterdag 2 mrt 17:55 uur (AUS tijd) na 7 uur een tussen landing te maken in Singapore.

Vanuit Singapore 14 uur verder om op zondagochtend 7:00 uur (NED tijd) aan te komen op Schiphol.

Dit was de laatste blog hopelijk hebben jullie er ook een beetje van mee kunnn genieten. Wij in ieder geval wel en kijken terug op een geweldige vakantie die we niet snel zullen vergeten en wat we iedereen kunnen aanraden!!

Dank aan Saskia Neijssen van Travel counsellors die onze reis tot in de puntjes had verzorgd!!

1. Anna Boers:
    3 maart 2019
    Blij dat jullie veilig geland zijn!!!
    Love you xx
  2. Saskia:
    11 maart 2019
    Wat lief ik heb het heel graag gedaan en het was zo leuk om jullie te volgen! X