Verjaardag Pete vrij 1-3-2019

2 maart 2019 - Narre Warren North, Australië

Vandaag was het 42c, weer heet!

Vanochtend zijn Max, Tess en ik bij de zwemles van Charlotte gaan kijken. Daarna heeft Annelies natuurlijk op z’n Hollands en volgens de traditie pannenkoeken gebakken.

We hebben lekker in de Spa gezeten, want het was erg heet. Ook kwam de familie voor de verjaardag van Pete. Met z’n alle gegeten, papa de sateetjes gemaakt. Toen gingen we met een aantal naar een park om daar voor de laatste keer kangaroos te kijken. Zo lief! We konden er heel dichtbij komen. Een mannetjes kangaroe was erg groot en imponerend maar schitterend op te zien. ‘S avonds kwam er nog meer familie. Ook moesten we al afscheid nemen van veel familie. Dat was wat minder, maar helaas noodzakelijk.....

Morgen moeten we onze spullen pakken en gaan we weer 24 uur in het vliegtuig zitten richting huis.

Dan is een schitterende vakantie voorbij waarin we ontzettend veel hebben gezien en gedaan. Veel lieve mensen ontmoet en een sprookjes huwelijk mee mogen maken.

Dank aan alle Aussies voor hun gastvrijheid en vooral aan Pete en Annelies!!

1. Anna Boers:
    2 maart 2019
    Nog even en jullie gaan weer terug naar Nederland. We hebben het heel leuk met jullie gehad! En gaan jullie enorm missen!!
    Hopelijk gaan we jullie ergens dit jaar nog zien!!! Love you❤️❤️❤️
    Annelies & Pete Taylah & Lottie
  2. Elmer:
    2 maart 2019
    Dat was een prachtige reis Ruigies! Bedankt voor de mooie verhalen Sanne! Sterkte met de reis terug.