Vrijgezellenfeest Annelies za 16-2-2019

17 februari 2019 - Narre Warren North, Australië

Vandaag was het 27c.

‘s Ochtends kwam Charlotte (dochtertje Annelies) om 7:30 uur de camper in lopen, “Goodmorning” zo lief. Leuk om zo wakker gemaakt te worden.

Daarna gingen Annelies, mama en ik naar het winkelcentrum, omdat Annelies haar huis moest verlaten want daar waren ze aan het voorbereiden voor het vrijgezellenfeest. Mama heeft haar jurk voor de trouwerij en schoenen gescoord. En ik een heel leuk pak en schoenen gekocht. Midden in het winkelcentrum met elkaar koffie gedronken. Gezellig hoor!

We moesten om 13:00 uur weer thuis zijn toen was alles mooi versierd. En hadden we een high tea en spelletjes.

Met een klein groepje gingen we paaldansen. Hihi......wat hebben we gelachen. Mama deed niet mee, maar die ging filmen. Ik heb het wel mee gedaan, vond het grappig, maar sommige dingen deed ik niet mee.

We gingen daarna naar een Mexicaans restaurant. Heerlijk gegeten. Toen zijn we lekker naar huis gegaan. Rond 23:15 waren we thuis dus mooie tijd.

De boys zijn wezen karten en een soort van papegaaien gaan voeren. Dus hebben hun dag ook goed doorgebracht.

Morgen starten we met Kath (een dochter van Nel) de Great Ocean Road. Zij zullen alle mooie plekjes laten zien. Veel zin in en erg benieuwd!

1. Riet:
    17 februari 2019
    Waar zijn de foto’s van het paaldansen?
    Ben benieuwd😊
  2. Eveline:
    17 februari 2019
    Wat een mooi huis! En ik heb juf Annie gezeten 😃
    Ik mis wel de filmpjes van het paaldansen 😜
    Doei! 😘