Narooma ma 11-2-2019

11 februari 2019 - Narooma, Australië

Vandaag was het 29c. Heerlijk zonnetje.

We hebben vandaag 215 km gereden richting het zuiden en zijn nu in Narooma. We zitten nu op een camping voor een nachtje.

Vanmiddag kwamen we hier aan even geluncht en toen in spa gezeten van het zwembad, heerlijk!! Op onze plek kwamen kleine papegaaitjes tijdens de lunch, wel 15 vogeltjes bijzonder dat die zo in het wild rondvliegen.

Mama wilde ons de Australian rock laten zien. Dit zijn de contouren van Australië in een rots. Echt heel gaaf om te zien en natuurlijk allemaal even op de foto met dit mooie gesteente. Onderweg naar de Australian rock liepen we langs het water, hier waren vissers bezig met vissen aan het schoon maken. De huid van de vis gooide ze weer in het water hier kwamen roggen op af deze beesten waren wel 1,5 meter lang, zo gaaf om zo’n beest langs je te zien zwemmen. We hebben roggen wel eens gezien in het dolfinarium, maar nooit in het wild! We liepen vervolgens verder naar het uiterste puntje van het land waarvan het bekend is dat daar de zeehonden liggen en jawel ook vandaag!! Ook dit was weer een super ervaring.

Morgen trekken we weer verder zuidwaarts, waarheen dat is nog de vraag. Vrijdag willen we in Melbourne zijn dit is nog ongeveer 670 km. We moeten dus nog even een aardig stukje rijden.....

1. Elmer:
    11 februari 2019
    Wat een heerlijke plaatjes!
  2. Eveline:
    11 februari 2019
    Gaaf zoveel dieren jullie al in t wild gezien hebben, die zeehondjes, roggen en papegaaien kunnen op t lijstje erbij! Veel plezier en goede reis naar Melbourne
    Groetjes aan allemaal 😘