Kiama zo 10-2-2019

10 februari 2019 - Gerroa, Australië

Vandaag een heerlijke dag gehad! Het was ongeveer 29c, maar met een lekker windje vanuit zee heerlijk uit te houden. Wel veel smeren want ons Hollandse huidje is nog gewend aan de winter...

We zijn met de camper op stap geweest naar het plaatsje Kiama niet ver van onze camping. Daar hebben we gekeken bij een Blow hole, dit onstaat doordat een golf onder de rotsen terecht komt, maar door een opening in de rots word het water met kracht naar boven gespoten. Super gaaf om te zien!!

Daarna zijn we een stukje doorgereden naar een rock pool, dit is een zwembad die gemaakt is in een baai tussen de rotsen. Deze wordt natuurlijk gevuld met zeewater. Erg koud, maar toch allemaal gezwommen. Nog even op de boulevard geluncht onder de luifel van de camper. Doe dat maar is in Scheveningen...dat gaat je niet lukken!!!!

We gingen daarna naar een andere blow hole, maar deze was wat kleiner waardoor we er wel dichtbij konden komen. Super leuk om dit een keer mee te maken en natuurlijk weer veel mooie foto’s  gemaakt.

Nog even naar het strand geweest op de camping en afgeplonst in het zwembad. Nu lekker gedoucht, straks nog een potje Catan en dan lekker ons bedje in.

Morgen rijden we ongeveer 215 km verder naar het zuiden. We gaan dan naar Narooma, hier is mama 24 jaar geleden ook geweest en wilde dit plekje heel graag aan ons laten zien. Dus wij zijn benieuwd!!