Terug naar Melbourne woe 20-2-2019

20 februari 2019 - Woodend, Australië

Vanochtend was het erg fris en regen. Na een aantal kilometers zagen we in de verte het opklaren en de zon kwam weer door, ongeveer 23c was het.

We begonnen vanochtend met nog wat mooie plekken rond The Great Ocean Road  te bekijken. Gisteren wilde we naar een mooi plekje, maar daar waren helaas allemaal Chinese toeristen met veel bussen en was het dus veel te druk, daaron hebben we dit vandaag gezien. Voor de kenners The London Bridge, The Loch Ard Gorge, The Arch en The Grotto. Allemaal super mooi om dit te zien.

In de zee konden we de London Bridge zien, dit is een rots in het water als een soort van brug. 6000 jaar geleden is één deel van deze brug ingestort, het andere deel stond er nog.

We hebben ook langs de kust The Grotto gezien. We moesten helemaal naar beneden lopen toen kon je tussen een rots door de zee zien. Super gaaf! Helaas begon het weer te regenen.

Aan het begin van de middag zijn we begonnen met de terug reis naar Melbourne. In het dorpje Camperdown hebben we even gelunched en boodschappen gedaan.

Na ongeveer 100 km zijn we gestopt in Ballarat om daar even de beentjes te strekken en wat te drinken. Ballarat is een erg mooi dorp. Dit hoorde ik hoor, ik was in slaap gevallen😉.....Hihi!

Uiteindelijk zijn we gestopt op een camping in Macedon ongeveer 100 km van  Melbourne. Hiervandaan zullen we morgen weer naar tante Nel rijden.