Weer in Melbourne do 21-2-2019

21 februari 2019 - Lilydale, Australië

Vanochtend heerlijk de dag begonnen in de zon, alleen de wind was een beetje fris.

Na een kwartiertje rijden gingen we bij The Hanging Rock kijken, dit is een rots die tussen andere rotsen hangt. Super gaaf om dit te zien! We waren naar de top gelopen. Je kon een heel eind om je heen kijken, een schitterend uitzicht!!

Kath en Grant vertelde dat er in 1920 een meidenschool gingen picknicken op valentijnsdag bij The Hanging Rock. Alle meiden gingen door de rotsen lopen. Uiteindelijk waren 3 meiden verdwenen en nooit meer terug gezien. Sommige mensen gaan hierheen om die meiden te zoeken. Wij denken dat ze met z’n drieën tussen de rotsen zijn gevallen.

Vanmiddag zijn we naar tante Nel geweest om daar de hond van Kath en Grant op te halen. Opa en oma weer even gezien.

Toen zijn we naar het huis van Kath en Grant gegaan om daar 2 nachtjes te slapen met de camper. Wat een mooi huis hebben ze, zo anders dan in Nederland. Rond 20:30 met allemaal Australische mensen hamburgers gegeten. Pete slaapt ook bij Kath en Grant, hij gaat morgen trouwen met Annelies.

Morgen is dus The day!! 22-2-2019 Annelies trouwt met Pete. En wij zijn daar bij.♥️ Zoveel zin in. Annelies geniet van jou dag, met 23 man uit Nederland die speciaal voor jou dag komen. Geniet ervan😘

1. Anna Boers:
    22 februari 2019
    Dank je wel lieve Sanne!
    En de dag was super gaaf!!!!