Jungle road vrij 8-2-2019

8 februari 2019 - Wombeyan Caves, Australië

Later dan normaal, want we hadden geen WiFi 😂!!

Wat een avontuur hebben wij vandaag beleeft. We wilde naar een natuurpark waar een camping was. Mama had met Google Maps de route bepaald. De route was alleen heel anders dan normaal......

We gingen dwars door de jungle en nadat de gewone weg werd verlaten kwamen we op een enorm hobbel pad (ook wel geitenpad!!) Deze bleek uiteindelijk 30 km lang en geen dorpje te bekennen alleen maar bomen, bomen en nog meer bomen, dit was niet grappig.

We hadden geen idee of we ooit nog in de bewoonde wereld kwamen. Uiteindelijk kwamen we na ongeveer 2 uur weer bij het asfalt wat was dit een opluchting, nog nooit zo blij geweest om asfalt te zien😂!!

Nu zitten we in The middle off The Shi...op de camping en ja hoor de eerste kangaroes hebben we gezien, ze huppen over de camping heen. Echt heel leuk om dit te zien.

Verder heeft Tess stress omdat we geen bereik hadden, geen WiFi en ook ons internet kastje (dank M&B) had geen bereik.

Nu dus de puzzelboekjes en het Katan bord op tafel....

En de dag afgesloten met een regenbui.