Naar de kust za 9-2-2019

9 februari 2019 - Gerroa, Australië

We begonnen vanochtend met 15c en moest er voor het eerst een extra truitje aan maar na een aantal kilometers rijden was het 32c en konden deze weer in de kast!

Na het ontbijt begonnen we met rijden en hadden we de eerste 15 km weer een grint pad (geitenpad). Dit moest om weer uit het natuurpark weg te komen. Het leek net als gisteren wel off the road rijden maar dan met een camper....

Nadat we weer in de bewoonde wereld kwamen boodschappen gedaan in een hele mooie grote supermarkt zodat we weer een paar dagen profiant hebben. De route naar de camping was wel erg mooi. Veel uitzichten naar mooie baaien vanuit de bergen. We wilde naar een camping in Kiama, maar die zat helaas helemaal vol waarschijnlijk omdat ook de Australiërs weekend hebben.

De camping waar we nu zitten na ongeveer 250 km rijden is een camping in Gerroe aan de South Pacific Oceaan. Een erg  mooie camping met een zwembad en na een klein stukje lopen zit je op het strand. Wat we dus ook hebben gedaan met een heerlijke zon en verkoelend windje. Daarna nog even afplonzen in het zwembad en daarmee is de dag weer voorbij gevlogen.

We blijven op deze camping 2 dagen dus wat we morgen gaan doen geen idee, maar dat komt vast goed in dit gebied.

1. Margriet:
    Prachtige foto’s Sanne en heel leuk om de verhalen te lezen . Gr
  2. Yvonne:
    9 februari 2019
    Leuk hoor Sanne! Groetjes daar!!
  3. Eveline:
    9 februari 2019
    Dat ziet er uit als een heerlijk strand!
  4. Elmer:
    11 februari 2019
    Wat een avonturen! Gelukkig weet je papsie die dirt road te trotseren! 100% genieten rakkers!