Wilson Promontory ma 25-2-2019

25 februari 2019 - Wilsons Promontory National Park, Australië

Vandaag was het heel heet ongeveer 31c en weinig wind....

Vanochtend zijn we naar een wild live park geweest. Hier konden we wombats (soort kleine beer) en kangaroos zien. Geen levende wombat gezien, wel een dode die aangereden was....snik. Wel hebben we drie wilde kangaroos gezien. Twee van veraf en één was er ongeveer 6 meter afstand. En een leguaan kroop door het zand.

Daarna zijn we doorgereden naar Squeaky Beach. Dit was een prachtig strand! Het grappige was dat als je over het super witte zand liep, maakte het zand hetzelfde krakende geluid als sneeuw. Verder super helder water maar erg koud.... Hier zijn we ongeveer de hele dag geweest, het was er heerlijk. Wel goed smeren want je merkt dat de zon hier erg krachtig is.

We zitten nu op een andere plekje van de camping. Je moet je voorstellen dat op het uiterste puntje van dit schiereiland een camping is. Maar dan wel erg natuurlijk, veel plekjes tussen de bomen en struiken.

Morgen gaan we weer terug naar Lilydale (230 km richting nrd) dit is een deel van Melbourne. We slapen dan weer één nachtje bij tante Nel en ome Joe.