Naar Wilson Promontory zo 24-2-2019

24 februari 2019 - Wilsons Promontory National Park, Australië

Vandaag was het 28c.

Vanochtend hebben we lekker ontbeten. Kath kwam nog even met haar hond Zak, dus heeft Max daar nog mee kunnen spelen. Ondertussen papa en mama een bakkie koffie.

Na de koffie hebben we alles ingepakt en zijn we gaan rijden naar Wilson Promontory (natuurpark) ongeveer 230 km rijden.

Nu zitten we op een camping midden in het mooie natuurpark. Aan het einde van de dag hebben we al een klein stukje van dit mooie park gezien. Wilson Promontory is het laagste punt van het vaste land van Australië, dus we zitten direct aan de zee.

Morgen gaan we nog meer van dit natuurpark zien. Veel lopen, maar ook genieten van de omgeving en het strand.

1. Eveline:
    24 februari 2019
    Nog een paar dagen en dan moet ik het gaan missen.....zo leuk je dagelijkse reisverhaal!
    Vanaf de foto dat Max met hond Zak speelt ben je vergeten de foto’s een naam te geven. Het hoeft niet hoor maar het viel me op. Veel plezier nog het laatste weekje! 😘