Familie BBQ za 23-2-2019

24 februari 2019 - Lilydale, Australië

Vandaag was het weer warm 28c.

Vanmorgen werden we laat wakker. Na gisteren een gezellige avond te hebben gehad, even een uurtje langer slapen.

Na het ontbijt zijn mama, Tess, Kath en ik naar het winkelcentrum gegaan om daar vlees, drinken en chips te halen voor de BBQ. Toen hadden we de BBQ erg gezellig met veel familieleden (52 pers) Heel veel eten en dit was binnen een half uur weg!! Australische mensen zijn druk en luidruchtig, maar wel erg gezellig.

Aan het einde van de middag gingen we nog spelletjes spelen met een paar overgebleven familie.  En pfffff ‘s avonds weer eten echt een Australisch gebruik. Vandaag hebben we zoveel gegeten niet normaal.

In de avond zaten we in de man-cave van ome Joe. Hij heeft hier zien eigen stekje met vloerbedekking, tv en natuurlijk een koelkast gevuld met bier. Veel kletsen en de avond werd afgesloten met zingen en dansen. Ook de “womens” waren in de man-cave, Erg gezellig!!

Morgen gaan we naar Wilson Promontory, een natuurpark, om daar 2 nachtjes te blijven. Daar gaan we veel lopen, en volgens de Aussies heel veel mooie dingen zien. (Mooie stranden en veel verschillende in het wild lopende dieren). Ik ben benieuwd.....

Tot morgen!!