De eerste dag met de camper Wo 6-2-2019

6 februari 2019 - Blue Mountains, Australië

Vandaag was het weer erg warm (30c +)

Hiep Hiep Hoera Max 15 jaar!!!!, wat is het speciaal om één keer in je leven aan de andere kant van de wereld jarig te zijn. Hij voelde zich vandaag niet echt jarig, maar we hebben wel heel hard in de auto voor hem gezongen. Taart helaas niet gegeten maar dat houd hij nog te goed deze vakantie.

Vanaf vandaag hebben we het hotel en de auto ingeruild voor een camper. Vervolgens boodschappen gedaan en ongeveer 150 km gereden. Apart om links te rijden maar dat lukt mijn vader aardig. Nu staan we op een kleine camping in de Blue Mountains. Morgen gaan we door de Blue Mountains lopen etc.....

1. Eveline:
    6 februari 2019
    Wat leuk met die papegaaien! Ziet er heerlijk uit; zit echt iedere dag te wachten op je reisverslag Sanne, zo leuk!
    En nogmaals gefeliciteerd aan Max! 😘
  2. Marc:
    Happy birthday, Maximiliano!!!!
  3. Angela:
    Gefeliciteerd (met) Max! Veel plezier in de Blue Mountains! 👣 Sla de Three Sisters niet over. 😉
  4. Pascal:
    6 februari 2019
    Max van harte gefeliciteerd!! Bijzonder om dit in Australië te vieren. Mooi campertje hoor. Hartstikke leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie trip. Veel plezier verder.
  5. RobSiemKiekSebJess.:
    Max, gefeliciteerd vanuit n regenachtig Kortenhoef🎈
    Super leuk om jullie zo te kunnen volgen!!! Have fun:)
  6. Veronique:
    7 februari 2019
    Max als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.